Použitý dieselový kontejnerový závod MTU 16V4000 G63, 2018, provozní doba asi 200 hodin. Specifikace: Značka motoru: Rolls-Royce MTU Diesel Typ motoru: 16V4000 G63 Rok: 2017/2018 Typ paliva: Diesel Výkon: 1965 kWel - stálá práce 2185 kW el. - nouzové zatížení až 500 hodin. Rychlost: 1500 ot./min. Provozní hodiny: 200 hodin Generátor: Výrobce: Mecc Alte ECO46 2L/4A s buzením MAUX Typ: ECO46 2L/4A s buzením MAUX Frekvence: 50 Hz Napětí: 400 V Rozsah dodávky: Přehled: - Dieselový generátor MTU 16V4000 vestavěný do 40 nožní kontejnerový blok - Startovací systém: elektrický 24V s bateriemi Optima se žlutým víkem a izolátorem baterie. - Regulátor motoru: ADEC - Topení: 9 kW, 400 V třífázové topení s vodním pláštěm a oběhovým čerpadlem. Nabíječka: Inteligentní síťová nabíječka Deepsea DSE9470 10A - Včetně: automatické elektrické pumpy na předmazání; instalovaný nulový zemnící stykač 2000A s proudovým transformátorem; - zpětný chladič paliva; odstředivý olejový filtr (MTU) a primární filtr odlučovače vody Řídicí systém: - AS5 s uvolněním komponent ComAp IG-NTC-BB + InteliVision 5 - 1 x ovladač ComAp IM-NTC BB Base Box (monitorování a integrace zatížení závodu) - 1 internet ComAp IBNT můstek (širokopásmové rozhraní) - 1 lokální ComAp ILB+ můstek (lokální a vzdálené PC rozhraní) - 1 napájecí zdroj 230/240 VDC - 1 sada ovládacích jističů - 1 sada svorek rozhraní Can Bus - komunikační kabely Beldon 3106A Canbus a ethernetové komunikační kabely CAT 5E - Komunikační a sčítací dálkový ovládací panel (RCLSP) - Ochranné relé ComAp Mainspro G59-3 (přepětí/podpětí, frekvence a vektorový posun) Jistič generátoru: - Panel vzduchového jističe, 4 póly: Schneider motorizovaný NW04, 4000 A, H2, vypínací schopnost 100 kA, s vypínací jednotkou Micrologic 6,0 A. Chladič vzduchové jednotky: - Radiátor: Tecno group TG00094AA Radiátor 30 m/s snížený průtok vzduchu op s motorizovaným chladicím ventilátorem - Napájení: CP6